Tuesday 30 August 2011

Aan my dogter Nanindi

Ek onthou die oomblik toe ek geweet het jy kom.  In daardie klein oomblik, met my rug teen die badkamer muur, het ek geweet  my lewe vir ewig sou verander.  En deur daardie maande, met die dat jy rol en skop binne-in my, het ek begin om jou te leer ken.
Een jaar gelede vandag het jy in ons lewe gekom en sit ‘n extra straal van sonskyn op ons.  Ek kan nie glo hoe mooi en ongelooflik jy geword het nie.  Ek het nie gedink ek verdien so ‘n kosbare klein dogtertjie nie, maar ek is bly dat ek jou in my lewe het.  Jou pa en ek is so lief vir jou, meer as wat jy ooit sal weet.  Ons kan nie ons lewens sonder jou indink nie. 
Die dag wat jy gebore was het jy gehuil en jy het my maak glimlag.  Die mooiste geluid wat ek ooit gehoor het was jou stem.  Ek het jou in my arms gehad en jy het my hart gesteel.  Al die maande van wag was die moeite werd. 
Jy was gebore, glad en rooi in die gesig.  En as die dokter jou af gevee het en geweeg het, het jy gehuil en gehuil todat ek jou naam gesê het.  Die dokter het jou na my toe gebring, en ek het daai klein perfekte gesiggie gesoen.  En ek het besef ek sal enige iets doen om hierdie lewe te beskerm.
Elke aand het ek jou sien slaap, jou asem halings getel, verwonderd oor jou wimpers, die drome wat jou laat glimlag.  Jy het geleer om jou kop en arms op te lig, probeer om vir ure jouself op te stoot, waggle, gekonsentreerd.  Hoe vreemd dit is dat ‘n paar maande gelede jy skaars jou klein vingers kan begryp op ‘n ratel, nou kan jy optog rondom die huis, ‘n pot deksel op die vloer slaan.
‘n paar maande terug het jy begin kruip, wieg versigtig, gespartel plat op die grond met die krag van jou poging.  Maar op die ou end het jy gekruip, en binnekort het jy jouself begin optrek teen die meubels, toe gestaan en toe het jy jou eerste wankelrige stappies gegee.
Jy het my so baie dinge geleer hierdie jaar, die vreugde van rol in ‘n kussing, dat ‘n handoek met ‘n prentjie op fassinerend is.  Dat enige iets wat nie eers ‘n speel ding is nie, ure se Vermaak verskaf.  Jy het my geduld, liefde en verskriklike vrees geleer.  As ek oor jou sit met die “nose bulp” as jy gesukkel het om asem haal as jy siek is.  Om jou te bereik sekondes te laat nadat jy geval het.  Jou bad met ‘n koel lappie as jy sit met ‘n aaklike koors wat nie wil af kom nie.  Elke dag bring my tot my knieë om dankie te sê jy bestaan, vir jou wysheid en vir jou gesondheid.  Dankie aan God vir hierdie wonderlike geskenk.  Dankie dat jy in my lewe ingekom het en ons familie heel gemaak.  Jy is my dogtertjie wat se glimlag die lig van die son is.   
Ek kan nie vir jou vertel hoe baie ek hiedie jaar bewaar nie.  Om jou vas te hou en aan jou te raak is my gusteling tydverdryf.  Dit is vir my absoluut ongelooflik om te sien hoe jy die wêreld rondom jou ontdek.  Ek het gekyk hoe jy gaan van ‘n klein hulpelose babatjie tot ‘n meisie met ‘n wil van haar eie.  Jy het natuurlik plekke waarna jy toe wil gaan om te verken en al wat jy nodig het van ons, is ‘n hand om aan te kou of vas te hou as jy jouself wil optrek of wil rondloop.
En ja, my liefste dogter, op die herdenking van my mees onvergeetlike dag, groet ek jou.  Mag hierdie volgende jaar baie ontdekkings bring.  Mag jy deur jou groot familie lief en gekoester voel.  Mag jy die wonder hou, die vreeslooshied wat jou inspireer waar jy die kaste of vensterbanke uitklim. 
Mag jy voortgaan om die vreugde in die klein dingetjies te vind, die blare van blaarslaai of die vorms en kleure van die vrugte of die manier waarop die lig kom deur die gordyne en patrone maak op die vloer. 
Ek sal altyd hier wees vir jou, wanneer jy wil “peekaboo” speel, of bietjie “snuggle” of wanneer jy ‘n monster wil wees en my jaag.  Wanneer jy 4 uur die oggend wakker word, huil omdat jou tande seer is of ‘n slukkie water wil hê.  Ek sal jou altyd vashou en naby my hou.  Ek sal probeer om jou te laat gaan, om te ontdek en weet jy het dit nodig.  Soos ek kyk hoe jy die wêreld verken, altyd weet ek is jou grootste “FAN”
Prediker 3: 1-8
Vir elke ding is daar ‘n seisoen en ‘n tyd vir elke saak onder die Hemel:
‘n tyd om gebore te word, en ‘n tyd om te sterwe, ‘n tyd om te plant, en ‘n tyd om uit te ruk wat geplant is;
‘n tyd om dood te maak en ‘n tyd om gesond te maak, ‘n tyd om af te breek en ‘n tyd om te bou;
‘n tyd om te wen en ‘n tyd om te lag, ‘n tyd om te treur, en ‘n tyd om te dans;
‘n tyd om klippe weg te gooi, en ‘n tyd om klippe bymekaar te maak, ‘n tyd om te omhels en ‘n tyd om te onthou van omhels;
‘n tyd om te kry en ‘n tyd om te verloor, ‘n tyd om te hou en ‘n tyd om weg te gooi;
‘n tyd om te skeur en ‘n tyd om aanmekaar te werk, ‘n tyd van stilte en tyd om te praat; ‘n tyd om lief te hê, en ‘n tyd om te haat, ‘n tyd van oorlog en ‘n tyd van vrede
Wat ek wil sê:  in jou leeftyd sal jy ervaar beide groot vreugde en groot harseer. Ek vermoed daar sal tye wees wanneer die lewe sin maak en dit lyk asof alles vlot verloop.  Maar mamma besef daar tye sal wees van seer, depressiewe, bevraagtekening, twyfel, hartseer, woede en uiterste verwarring.
Nanindi ek bid elke dag dat jy sal vashou aan God se Woord as jou riglyn en verwysings punt.  Neem troos in die feit dat daar ‘n tyd en siesoen is vir alles.  Moet nooit toelaat dat jou onmiddelike omstandighede jou geloof en vertroue in die almagtige God bepaal nie.
Ek bid dat jy sal nooit jou geloof en vertroue in die dinge wat geen krag het sal plaas nie en sal vertrou in God.  Bly naby sy woord, rus in sy genade en weet dat in die tyd, God sal wees wat God sal wees.
Jy is my grootste vreugde.Ons is lief vir jou my engeltjie, meer as woorde kan sê
Vandag, more, vir altyd
Gelukkige 1ste verjaarsdag!!!!

No comments:

Post a Comment