Saturday 1 September 2012

Alana se troue

Ons het vandag Alana se troue gehad.  Sy het ongelooflik mooi gelyk en alles was ‘n groot sukses.  Ons almal het die onthaal vreeslik geniet en almal het baie lekker saam gekuier.  Ons ouma van Namibia het ook gekom vir die troue en Danie van Upington wat dit ook saam baie spesiaal gemaak het.  Nanindi was ook ‘n blomme meisie gewees waar sy ook so oulik gelyk het.  Toe ons na die kerk toe geloop het, het ons bietjie verkeerde pad geloop en ek moes vir Nanindi gedra het ook.  Ek het toe op ‘n trappie op geklim en OEPS daar trap ek ‘n gat in my rok nog voor die hele storie begin het.  Darm kon mens dit nie sien nie.  En toe ons nou voor die deur staan by die kerk en wag vir die deure om oop te gaan sien Nanindi die dammetjie en sy wil toe nou by die water gaan speel, toe moet ek nog agter haar aan hardloop vir ons om in die kerk in te gaan. 
Ek sal bietjie mooier foto’s opsit sodra ons dit kry.
Ek moes toe ‘n speech doen op Alana.  My hard het gevoel as dit uit my bors wil uitklim en so gewens ek moes dit nie doen nie.  Nie omdat ek nie op Alana wou speech nie maar net omdat ek nie hou daarvan om voor ‘n hele klomp mense te praat nie.  Ek het gesukkel om te besluit om te sê en het besluit om bietjie grappies in te sit sodat dit kan help dat ek nie huil nie.  Ek was so bang dat niemand vir my grapperige aanmerkings sal lag nie, maar darm het almal.  My speech:
“‘n Huwelik is harde werk.  Mense wat net begin as pasgetroudes moet bewus wees daar gaan bakleiery wees, moontlik oor stupid goedjies. Dit beteken nie dat jy verlore is nie.  Dit beteken dat jy is normaal.  Wat ookal probleme jy het, groot of klein, werk saam om daardeur te werk.  Sê dankie.  Sê ek is lief vir jou.  Hou hande vas.  Kyk na jou trou foto’s op jou huweliksherdenking.
Moet nie bang wees om te erken jy is verkeerd nie, self wanneer jy nie is nie.. Oefen simpatie.  Weerstaan hartkoppigheid.  Moet nie kwaad gaan slaap nie. Kry ‘n stokperdjie wat jy alleen doen.  Dit is soms ok om dinge op jou eie te doen.
Moet nie vergeet hoekom Righard op jou verlief geraak het nie.  As dit vir jou sin van humor was, werk altyd daaraan om snaaks te wees.  As dit jou verstand is, hou aan lees.   As dit jou hot body is, wel eventually is jy screwed.  Werk op onverwagte maniere.  Kook selfs al is dit nie jou ding nie, neem die vuilgoed uit once in a while al is dit dalk Richard se werk. 
Spasie is goed, om goed weg te steek is nie. Luister, vertrou en compromise.  Maak ‘n besluit om waar te wees en getrou, en leef in so manier dat Richard dit nooit sal twyfel nie.  Wees gewillig om te praat deur middel van al julle verkille, die man het gewoonlik die finale sê, in alle besprekings deur die feit dat hy ‘n man is.  Sy finale sê sal gewoonlik wees “ja liefie”
Die grootste deel van liefde is nie die woorde wat jy op jou troudag sê nie.  Die grootste deel van liefde is, die woorde wat jy sê oor die loop van julle lewe. Liefde is ‘n mislukking as ‘n selfstandinge naamwoord, dit werk net as ‘n werkwoord.  Dit werk net wanneer jy lewe in asem.  Die staar in mekaar se oë verdwyn.  Jy kry ‘n nuwe werk, julle kry kinders, jy moet die gras sny en die wasgoed doen. Enige ding wat ‘n huwelik maak is tyd.  Al die goeie dinge wat jy doen met die tyd en die manier waarop jy leer om saam te werk.
Die grootste deel van om verlief te wees met iemand is om jouself te herinner dat jy hom liefhet.  Onthou dat jy hom lief het.  Onthou dat dit die mees belangrikste taak wat jy ooit sal hê en mislukking is nie ‘n opsie nie.  Om mense teleur te stel is ‘n verskriklike gevoel maar om hulle trots te maak is amazing.  Probeer dit in gedagte te hou as jy keuses moet maak. 
En die balangrikste in jul Huwelik moet wees ons Almagtige God.  Julle is ‘n span.  Baklei regverding.  Hou jou oê daarop om doelwitte te bereik.  Onthou om ,om te gee waaroor hy omgee.  As hy verlore raak, staan stil.  Hy sal weet hoe om jou te vind.  Sien daarna uit vir julle 65-jarige herdenking.
All else aside, as daar een sleutel is vir ‘n gelukkige huwelik sal dit wees: moet nooit alleen gaan stort nie.
Alana, ons het soveel van ons lewens met mekaar gedeel.  Ek is so geëerd om hierdie dag saam julle te deel.  Van vandag af sal jy begin om ‘n lewe te deel saam Richard.  Jy het hard gewerk om hierdie dag ‘n sukses te maak en dit is alles perfek.  Jy lyk soos ‘n prinses.  Ongelooflik lief vir jou.
Op Alana…"

Baie geluk sussa, hoop julle al die beste voorentoe

Love you

Jeff en Danie





Nanindi dans die dans vloer aan die brand

Nanindi shake dit bietjie saam oupa

Ek en Jolandie

My DAD

My Oumsie en Mamsie

Shareen en Marius

Die 3 susters

Die vriendinne
Antionette en Hugo

No comments:

Post a Comment